Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/852
Назва: Болонский процесс: медицинское образование в контексте творческих педагого-психологических подходов
Автори: Шушляпин, Олег Иванович
Бабаджан, Владимир Данилович
Рындина, Наталия Геннадьевна
Залюбовская, Елена Ильинична
Крапивко, Светлана Александровна
Ковалева, Юлия Алексеевна
Ольховский, Дмитрий Васильевич
Теми: Болонский процесс
медицинское образование
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Болонский процесс: медицинское образование в контексте творческих педагого-психологических подходов / О. И. Шушляпин, В. Д. Бабаджан, Н. Г. Рындина, Е. И. Залюбовская, Д. В. Ольховский, С. А. Крапивкo, О. А. Ковалева // Мистецтво лікування. – 2012. – № 6 (92). – С. 16–20.
Короткий огляд (реферат): Внедрение модульно-кредитной системы в вузы Украины в определенной степени обеспечит достижения высшего образования, которые будут отвечать стандартам Европейской системы, исходящей из знаний, умений и навыков, которые станут образовательным багажом для будущей профессиональной деятельности молодого врача-интерниста.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/852
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології ім. ак. Л.Т. Малої

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bolon.pdf124,41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.