Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/8202
Назва: Адаптація іноземних студентів вищих медичних навчальних закладів у навчальний процесс
Автори: Марковський, В.Д.
Кацапов, Д.В.
Крайненко, О.В.
Васильєва, О.В.
Потапов, С.М.
Олійник, А.О.
Балюк, О.Г.
Теми: професійно-комунікативна компетенція
мова професійної діяльності
іноземні студенти
мотивація
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Адаптація іноземних студентів вищих медичних навчальних закладів у навчальний процес / В.Д.Марковський, Д. В. Кацапов, О. В. Крайненко, О. В. Васильєва, С. М. Потапов, А. О. Олійник, О. Г. Балюк // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевського (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. : у 2 ч. / Тернопільський державний медичний універстет ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2014. – Ч. 2. – С. 643–644.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми формування професійно-комунікативної компетенції іноземних, студенів-першокурсників, та їк адаптування у навчальний процес. Приділяється увага ускладненням при навчанні студентів у зв’язку з рівнем їх довузівської підготовки та мовної підготовки. Особливою є роль викладача: його комунікативні здібності, психологічний такт і професіоналізм сприяють подоланню багатьох проблем. Створення інтегративної методичної системи навчання мові професійної діяльності вважаються особливо ефективним.
Опис: Успішна реалізація всіх складових частин в організації та забезпеченні навчання іноземних студентів, а саме створення інтегративної методичної системи навчання мові професійної діяльності, шо включає лінгво-культурологічний, психолінгвістичний та комунікативно-діяльнісний компоненти, дозволяє удосконалювати підготовку кваліфікованих фахівців для потреб охорони здоров’я не тільки України, а й багатьох країн світу. А, також, це допоможе домогтися сформованої професійно-комунікативної компетенції іноземних студентів медичних вузів при підготовці до клінічної практики
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/8202
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Досягнення Тернопиль 1.pdf204,57 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.