Методологічні принципи викладання диференційної діагностики студентам медичних вузів

Loading...
Thumbnail Image

Date

2014

Authors

Зелена, Ірина Іванівна
Гопцій, Олена Вікторівна
Железнякова, Наталя Мерабівна
Степанова, Олена Володимирівна

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Таким чином, представлена характеристика типів і методологічних принципів навчання студентів диференціальній діагностиці засвідчує необхідність поєднання процесів інтеграції й диференціації у викладанні основних клінічних дисциплін для студентів 4-, 5– і 6-го курсів

Description

Keywords

методологічні принципи, диференціальна діагностика, студенти, вища медична освіта

Citation

Методологічні принципи викладання диференційної діагностики студентам медичних вузів / І. І. Зелена, О. В. Гопцій, Н. М. Железнякова, О. В. Степанова // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевського (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. : у 2 ч. / Тернопільський державний медичний універстет ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2014. – Ч. 2. – С. 102–103.