Методологічні принципи викладання диференційної діагностики студентам медичних вузів
Loading...
Date
2014
Authors
Зелена, Ірина Іванівна
Гопцій, Олена Вікторівна
Железнякова, Наталя Мерабівна
Степанова, Олена Володимирівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Таким чином, представлена характеристика типів і методологічних принципів навчання студентів
диференціальній діагностиці засвідчує необхідність поєднання процесів інтеграції й диференціації у
викладанні основних клінічних дисциплін для студентів 4-, 5– і 6-го курсів
Description
Keywords
методологічні принципи, диференціальна діагностика, студенти, вища медична освіта
Citation
Методологічні принципи викладання диференційної діагностики студентам медичних вузів / І. І. Зелена, О. В. Гопцій, Н. М. Железнякова, О. В. Степанова // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевського (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. : у 2 ч. / Тернопільський державний медичний універстет ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2014. – Ч. 2. – С. 102–103.