Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7134
Title: | Роль екологічної складової підготовки лікарів у сталому розвитку університетської освіти |
Other Titles: | The role of environmental component of training doctors іn sustainable development of university education |
Authors: | Лісовий, Володимир Миколайович Lisovyi, Volodymyr Капустник, Валерій Андрійович Kapustnik, Valeriy Завгородній, Ігор Володимирович Zavgorodnii, Igor |
Issue Date: | May-2014 |
Publisher: | ТДМУ |
Citation: | Лісовий В. М. Роль екологічної складової підготовки лікарів у сталому розвитку університетської освіти / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, І. В. Завгородній // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевського (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. : у 2 ч. / Тернопільський державний медичний універстет ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2014. – Ч. 2. – С. 641–643. |
Abstract: | Обговорюється питання актуальності посилення ролі екологічної складової університетської освіти у питаннях підготовки сучасних фахівців з охорони здоров’я як однієї з провідних складових процесу сталого розвитку. Наголошується на необхідності засвоєння студентами-медиками фахових знань з проблем аналізу стану та прогнозування розвитку та наслідків екологічно-зумовлених станів та ситуацій. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7134 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра внутрішніх та професійних хвороб Наукові праці. Кафедра гігієни та екології № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Роль екологічної складової підготовки лікарів .pdf | 75,59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.