Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/6393
Назва: Методичні підходи до вдосконалення викладання клінічних дисциплін англомовним студентам
Автори: Кравчун, Павло Григорович
Лапшина, Лариса Андріївна
Золотайкіна, Вікторія Ігорівна
Теми: викладання англійською мовою
клінічні дисципліни
Дата публікації: тра-2014
Бібліографічний опис: Кравчун П. Г. Методичні підходи до вдосконалення викладання клінічних дисциплін англомовним студентам / П. Г. Кравчун, Л. А. Лапшина, В. І. Золотайкіна // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевського (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. : у 2 ч. / Тернопільський державний медичний універстет ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2014. – Ч. 2. – С. 161.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/6393
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології ім. ак. Л.Т. Малої

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравчун_Золотайкина_тези.doc32,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.