Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/5342
Назва: Роль майстерності та психолого-педагогічної підготовки викладача у формуванні особистості майбутнього лікаря
Інші назви: The role of skills and psycho-pedagogical training of teachers in shaping the personality of future doctors.
Автори: Кравчун, Павло Григорович
Шелест, Олексій Миколайович
Титова, Ганна Юріївна
Теми: вища медична освіта
психолого-педагогічна підготовка викладача
Дата публікації: кві-2013
Бібліографічний опис: Кравчун П. Г. Роль майстерності та психолого-педагогічної підготовки викладача у формуванні особистості майбутнього лікаря / П. Г. Кравчун, О. М. Шелест, Г. Ю. Титова // Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України на новому етапі (з дистанційним під'єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв'язку) : матеріали Х ювілейної Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, Тернопіль, 18–19 квітня 2013 р. / Тернопільський державний медичний університет. – Тернопіль, 2013. – Ч. 2. – С. 585.
Короткий огляд (реферат): Одна з головних цілей сучасної вищої медичної освіти полягає в тому, щоб за допомогою різних форм навчання й виховання підготувати студента до плідної творчої участі у житті суспільства і діяльності в сфері охорони здоров'я. Сучасний медичний фахівець повинен не тільки адаптуватися до стрімких соціальних змін, але і вміти практично оцінити те, що відбувається і намітити шляхи подальших перетворень у сфері діяльності і в своєму житті. Отже, вища освіта повинна створювати умови для формування вільної особистості, спілкування, розуміння інших людей, нарешті практичних дій і вчинків людини, тобто для розвитку людини як такого: і знаючого, і переживає, і духовного, і особистості. У контексті такого розуміння цілей вищої освіти викладачі повинні створювати умови і вибирати такі засоби і технології, які забезпечать особистісний ріст учнів і самоактуалізацію суб'єктів взаємодії. У цьому зв'язку висуваються високі вимоги до психолого-педагогічній підготовці самого викладача. One of the main goals of modern higher medical education is that through various forms of training and education to prepare students for productive creative participation in society and work in the health field. Modern medical specialist must not only adapt to rapid social change, but also to be able to practically assess what is happening and to identify ways to further change in work and in their lives. Thus, higher education must create the conditions for the formation of free personality, communication and understanding other people's practical actions and acts of man, and human development such as: the knowing and experiencing, and spiritual, and personality. The central component of pedagogical skill is developed psycho-pedagogical thinking, hence the creativity in educational activities. professional - psychological training teachers to help solve one of the central tasks of modern innovative education - to prepare teachers to peer interaction, providing feedback, recording each other's identity, and mutual commitment to the fullest actualization of potential interacting parties in the educational process of higher medical education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/5342
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології ім. ак. Л.Т. Малої

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тернополь Кравчун Титова.doc55 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.