Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/4221
Назва: Фахова підготовка студентів 5-го курсу на кафедрі внутрішньої медицини №2, клінічної імунології та алергології в умовах кредитно-модульної системи
Інші назви: Профессиональная подготовка студентов на 5-ом курсе кафедры внутренней медицины № 2, клинической иммунологии и аллергологии Харьковского национального медицинского университета в условиях кредитно-модульной системы
Special psychological and pedagogical training of students on 5-th course the chair internal medicine № 2, clinical imunology and alergology Khar'kov Nationale medical uniiversity in condition of credit-modular system
Автори: Кравчун, Павло Григорович
Шушляпін, Олег Іванович
Бабаджан, Володимир Данилович
Шелест, Олексій Миколайович
Кожин, Михайло Іванович
Шумова, Наталія Василівна
Ломакіна, Ольга Василівна
Залюбовська, Олена Іллівна
Ринчак, Петро Іванович
Теми: практико-ориентированная подготовка студентов
новые подходы в обучении и наставничестве
кредитно-модульная система
врач-терапевт
practic-oriented training of students
new approaches in teaching and tutorship
credit-module system
internist
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Фахова підготовка студентів 5-го курсу на кафедрі внутрішньої медицини № 2, клінічної імунології та алергології в умовах кредитно-модульної системи / П. Г. Кравчун, О. І. Шушляпін, В. Д. Бабаджан [та ін.] // Ліки України плюс. – 2013. – № 2 (15). – С. 4–14.
Короткий огляд (реферат): В работе представлены внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса в вузе, что является важным фактором стимулирования психолого-педагогической эффективности и качества в смысловом и практическом отношении работы преподавателя и студента с учетом времени их непосредственного общения в процессе обучения та обоснованы новые подходы в образовании в рамках кредитно-модульной системы. Разработка модулей проводится на основе глубокой аналитической работы над смысловым и содержательным наполнением предмета клиники внутренних болезней и структурированием её как системы. The grounds of new approaches are in-process presented in psychological and pedagogical teaching within the framework of the credit-module system and at continuous medical educations. Introduction of the credit-module system of organization of educational process in the institutes of higher is the important factor of stimulation of effective and high-quality in a semantic and practical relation work of teacher and student taking into account time of their direct intercourse in the process of teaching. Development of the modules is conducted on the basis of deep analytical prosecution of the semantic and rich in content filling of discipline and structural them as a system
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/4221
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології ім. ак. Л.Т. Малої

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аудиторна та позааудиторна подготовка студ.doc273 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.