Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33738
Title: Клінічні особливості когнітивної дисфункції у пацієнтів з рецидивно-ремітуючим типом розсіяного склерозу
Authors: Тесленко, Олександра Сергіївна
Товажнянська, Олена Леонідівна
Keywords: розсіяний склероз
когнітивна дисфункція
нейропсихологічне тестування
тривалість захворювання
рівень інвалідизації
2024у
Issue Date: 29-Mar-2024
Publisher: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Citation: Тесленко О. С. Клінічні особливості когнітивної дисфункції у пацієнтів з рецидивно-ремітуючим типом розсіяного склерозу / О. С. Тесленко, О. Л. Товажнянська // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Медицина». ─ 2024. ─ Т. 32, № 1 (48). ─ С. 28–39.
Abstract: Когнітивна дисфункція у хворих на розсіяний склероз (РС) зустрічається досить часто, проте на неї не завжди звертають увагу, оскільки зниження когнітивних функцій досить часто маскуються за моторними, сенсорними та зоровими порушеннями. Необхідне активне розпитування пацієнтів та скринінг за нейрокогнітивними шкалами для виявлення когнітивних порушень у пацієнтів з РС, навіть на ранніх стадіях захворювання. Метою роботи було визначення частоти, вираженості та клінічні особливості когнітивних порушень у хворих на рецидивуючо-ремітуючий тип розсіяного склерозу з урахуванням тривалості захворювання та ступеня інвалідизації пацієнтів. Було обстежено 67 пацієнтів зі встановленим діагнозом рецидивуючо-ремітуючий тип розсіяного склерозу. Всі обстежені хворі пройшли ретельне неврологічне, психометричне та інструментальне обстеження. Отримані дані кореляційного аналізу свідчать про зв’язок між тяжкістю когнітивних порушень за балами тестування, ступенем інвалідизації пацієнтів та тривалістю захворювання.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33738
ISSN: 2313-2396
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра неврології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.