Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33667
Title: Профілактика психоемоційних розладів при вогнепальних пораненнях обличчя
Other Titles: Prevention of psycho-emotional disorders in case of gunshot wounds of the face
Authors: Рузін, Геннадій Пінхусович
Ruzin, Gennadiy
Василенко, Вʼячеслав Михайлович
Vasylenko, Viacheslav
Вакуленко, Катерина Миколаївна
Vakulenko, Kateryna
Панасюк, Олег Андрійович
Panasyuk, Oleg
Keywords: вогнепальні поранення
обличчя
психо-емоційні розлади
gunshot wounds
face
psycho-emotional disorders
2024у/2023
Issue Date: Nov-2023
Publisher: International Science Unity
Citation: Профілактика психо-емоційних розладів при вогнепальних пораненнях обличчя / Г. П. Рузін, В. М. Василенко, К. М. Вакуленко, О. А. Панасюк // Synergy of knowledge: New Horizons in Global Scientific Research : І International scientific and practical conference, 1–2 November, 2023, Vancouver, Canada : Сollection of abstracts / International Science Unity. ─ Vancouver, 2023. – P. 138─139.
Abstract: Наші спостереження мають короткостроковий характер, тоді як формування рубців і пов'язаних з цим процесом як морфо – функціональні, так і психо-емоційні процеси тривають значно довше і можуть змінюватися на тлі адаптації, реабілітаційних та косметичних втручань, фізіолікування та роботи психолога, психотерапевта. Мета цієї роботи – привернути увагу до дуже важливої складової у лікуванні наслідків вогнепальних поранень особи, що дозволить, на наш погляд, загалом покращиті результати реабілітації цієї групи постраждалих з урахуванням статі, віку, характеру, рівня освіти та інших психоемоційних показників.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33667
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ruzin_Prevention_of_psycho-emotional disorders .pdf5,67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.