Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32504
Title: Досвід впровадження дистанційної форми навчання в післядипломній медичній освіті
Other Titles: Experience of distance learning implementation in postgraduate medical education
Authors: Гарбар, Катерина Борисівна
Нarbar, Kateryna
Єлоєва, Заліна Володимирівна
Yeloieva, Zalina
Матвієнко, Сергій Олександрович
Matviienko, Serhii
Keywords: післядипломна медична освіта
дистанційне навчання
лікар
підвищення кваліфікації
2023у
Issue Date: 2023
Citation: Гарбар К. Б. Досвід впровадження дистанційної форми навчання в післядипломній медичній освіті / К. Б. Гарбар, З. В. Єлоєва, С. О. Матвієнко // Медична освіта. – 2023, № 1. – С. 113–119.
Abstract: Безперервний професійний розвиток лікарів – ключовий фактор якості медичної допомоги та світової інтеграції України у фаховому, науковому та освітянському просторі. Медичні працівники сьогодні як ніколи вмотивовані підвищувати рівень своєї майстерності. Від сучасного українського медика вимагають постійного оновлення знань, гнучкого реагування на виклики, оволодіння стійкими практичними навичками тощо. Ці характеристики базуються на якісній теоретичній підготовці й усвідомленій внутрішній мотивації вдосконалення професійної діяльності. За часів пандемії COVID-19, а тепер і у воєнний час набула актуальності дистанційна форма проведення курсів підвищення кваліфікації для лікарів. За умови високого рівня мотивації слухачів, зрозумілої, методологічно побудованої структури курсу і якісного змістового контенту дистанційні курси є оптимальним шляхом професійного розвитку лікарів.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32504
ISSN: 1681-2751
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра педіатрії № 3 та неонатології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нarbar1_Experience_of_distance_learning_implementation_in_postgraduate_medical_education.pdf741,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.