Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32410
Назва: Сковородинівський університет: підготовка вчителя попри війну
Інші назви: Skovorodiniv University: Teacher Training Despite the War
Автори: Бойчук, Юрій
Борисов, Володимир
Бережна, Світлана
Борисенко, Наталія
Рибалко, Людмила
Теми: професійна підготовка вчителя
навчання впродовж життя
заклад вищої педагогічної освіти
науково-педагогічні працівники
освітній процес
наукова діяльність
виховання
інформаційно-комунікаційні технології
освітнє партнерство
professional teacher training
lifelong learning
institution of higher pedagogical education
scientific and pedagogical workers
educational process
scientific activity
upbringing
information and communication technologies
educational partnership
Дата публікації: 2022
Видавництво: Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України
Бібліографічний опис: Сковородинівський університет: підготовка вчителя попри війну [Електронний ресурс] / Ю. Бойчук, В. Борисов, С. Бережна, Н. Борисенко, Л. Рибалко // Неперервна професійна освіта ХХІ століття : вісник кафедри ЮНЕСКО. – 2022. – Вип. 5. – С. 75–93. – DOI: https://doi.org/10.35387/ucj.1(5).2022.75-93.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито потужний потенціал Сковородинівського університету як освітнього осередку Харківщини, що протистоїть труднощам війни та здійснює підготовку висококваліфікованого вчителя нової формації. Мета статті – розкрити особливості професійної підготовки вчителя на основі аналізу змісту, методів і форм організації освітнього процесу в закладі вищої педагогічної освіти в умовах воєнного стану в Україні. Дослідження базується на ідеї навчання впродовж життя, реалізація якої відбувається в процесі професійної підготовки вчителя. Методи дослідження – аналіз, узагальнення, проєктування шляхів саморозвитку й самовдосконалення особистості як ключових орієнтирів процесу навчання впродовж життя. Результатами дослідження є презентація іміджевої політики Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, розкриття особливостей організації освітнього процесу у вищій школі в екстрених умовах війни. Практичне значення – представлення змісту, інноваційних методів і форм професійної підготовки вчителя у відкритому доступі, що створює умови для обміну досвідом між закладами вищої педагогічної освіти. Висновки – підготовка вчителя-миротворця із сформованим стійким моральним духом перемоги у війні, здатним до відновлення рідного краю, є одним з головних завдань Сковородинівського університету; пріоритетними напрямами організації навчальної, наукової, організаційно-виховної роботи в умовах воєнного стану в Україні є: відкритість досвіду, активізація акредитаційних процесів унікальних освітніх програм для здобувачів різних рівнів вищої освіти, використання ІКТ у освітньому процесі, партнерство з вітчизняними та зарубіжними науковцями та освітянами. Перспективами подальших наукових досліджень є аналіз змісту та унікальності освітніх програм для здобувачів різних рівнів вищої освіти з метою підвищення ефективності процесу підготовки вчителя на сучасному рівні. The article reveals the powerful potential of Skovoroda University as an educational center of Kharkiv Region, which resists the difficulties of the war and trains highly qualified teachers of the new formation. The aim of the article is to consider the specific features of professional teacher training based on the analysis of the content, methods and forms of organization of the educational process in the institution of higher pedagogical education during the war time in Ukraine. The study follows the idea of lifelong learning, which is implemented in the process of professional teacher training. The research methods include analyzing, summarizing, and designing the ways of personal self-development and self-improvement as the key objectives of lifelong learning. The research findings consist in the presentation of the image policy of H.S.Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, and in the consideration of the educational process specifics in higher educational institutions in the extreme conditions of the war. The practical significance lies in the presentation of content, innovative methods and forms of professional teacher training in open access, which creates conditions for the exchange of experience between institutions of higher pedagogical education. Conclusions present the idea that training a teacher-peacemaker with a stable moral spirit of victory in the war, capable of restoring the native land, is one of the main tasks of Skovoroda University; the priority directions of educational, scientific, organizational and educational work during the war time in Ukraine are: openness of experience, activation of accreditation processes of unique educational programs for students of various levels of higher education, use of ICT in the educational process, partnership with domestic and foreign scolars and educators. Prospects for further scientific research presuppose analysis of the content and uniqueness of educational programs for students of various levels of higher education in order to increase the effectiveness of teacher training process at the current level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32410
ISSN: 2708-2156
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойчук Рибалко 1.pdf962,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.