Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31973
Назва: | Акмеологічний підхід у дослідженні проблеми професійного самовдосконалення |
Автори: | Рибалко, Людмила Сергіївна Дін, Жуцзє |
Теми: | педагогічна акмеологія викладач мобільність досягнення партнерські взаємини навчальні тренінги гостьова лекція освітній продукт |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Харків |
Бібліографічний опис: | Рибалко Л. С. Акмеологічний підхід у дослідженні проблеми професійного самовдосконалення / Л. С. Рибалко, Дін Жуцзє // Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті : міжнародний періодичний збірник наукових праць / за заг. ред. В. П. Бабича, Ю. Д. Бойчука, Л. С. Рибалко, О. М. Хвостиченка. – Харків : ВННОТ, 2022. – Вип. 4. – С. 110–113. – Режим доступу: https://ol.world-ontology.org/wp-content/uploads/2023/02/%D0%97%D0%B1-IV23-%D0%A0%D0%B8%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%BE.pdf. |
Короткий огляд (реферат): | Визначено професійне самовдосконалення викладача як здатність особистості долати стереотипи і перебудовувати власне мислення й професійну діяльність, досягати нових вершин саморозвитку. З’ясовано роль викладача в партнерській взаємодії в роботі із студентами, організації тренінгів, проведенні гостьових лекцій. Доведено, що знання й уміння з педагогічної акмеології активізують професійне самовдосконалення викладача. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31973 |
ISSN: | 2708-4809 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зб-IV23-Рибалко, Дін Жуцзє.pdf | 247,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.