Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31973
Назва: Акмеологічний підхід у дослідженні проблеми професійного самовдосконалення
Автори: Рибалко, Людмила Сергіївна
Дін, Жуцзє
Теми: педагогічна акмеологія
викладач
мобільність
досягнення
партнерські взаємини
навчальні тренінги
гостьова лекція
освітній продукт
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Рибалко Л. С. Акмеологічний підхід у дослідженні проблеми професійного самовдосконалення / Л. С. Рибалко, Дін Жуцзє // Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті : міжнародний періодичний збірник наукових праць / за заг. ред. В. П. Бабича, Ю. Д. Бойчука, Л. С. Рибалко, О. М. Хвостиченка. – Харків : ВННОТ, 2022. – Вип. 4. – С. 110–113. – Режим доступу: https://ol.world-ontology.org/wp-content/uploads/2023/02/%D0%97%D0%B1-IV23-%D0%A0%D0%B8%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%BE.pdf.
Короткий огляд (реферат): Визначено професійне самовдосконалення викладача як здатність особистості долати стереотипи і перебудовувати власне мислення й професійну діяльність, досягати нових вершин саморозвитку. З’ясовано роль викладача в партнерській взаємодії в роботі із студентами, організації тренінгів, проведенні гостьових лекцій. Доведено, що знання й уміння з педагогічної акмеології активізують професійне самовдосконалення викладача.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31973
ISSN: 2708-4809
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зб-IV23-Рибалко, Дін Жуцзє.pdf247,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.