Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31439
Назва: Консультування вчителями сімей з дітьми в Україні в умовах війни
Інші назви: Teacher’s Consultation of Families with Childrens in Ukraine in War Conditions
Автори: Каліна, Катерина Євгенівна
Трубавіна, Ірина Миколаївна
Теми: консультування сімей
родиноцентрований підхід
типи консультування
фасилітуюче консультування
підготовка вчителів до консультування
кризове втручання
family counseling
family-centered approach
types of counseling
facilitation counseling
teacher training for counseling
crisis intervention
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет
Бібліографічний опис: Трубавіна І. М. Консультування вчителями сімей з дітьми в Україні в умовах війни [Електронний ресурс] / І. М. Трубавіна, К. Є. Каліна // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. – 2022. – Вип. 0 (58). – С. 73–82. – Режим доступу: http://journals.hnpu.edu.ua/index.php/sciencemeans/article/view/3996.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі сучасної педагогічної теорії та практики України – роботі вчителів з сім’ями і дітьми в умовах війни в школах як центрах соціальної допомоги в громаді. Окреме місце в цьому процесі посідає консультування сімей з дітьми в умовах тимчасового перебування сімей в школах, постійного перебування і проживання внутрішньо переміщених осіб, спілкування вчителів з сім’ями нових учнів в приймаючих громадах, постійні зв’язки вчителів школи з сім’ями своїх учнів. У статті наголошено, що консультування різних видів допомагає вирішити різноманітні проблеми сімей з дітьми на основі родиноцентрованого підходу, допомоги у процесі організації та застосування самодопомоги і кризового втручання як діючих наукових підходів і провідних стратегій соціальної роботи в Україні, особливо в умовах воєнного часу. Визначені у межах статті підходи і стратегії щодо війни і сімей з дітьми не розглядалися в аспекті консультування сімей у наукових дослідженнях. Метою статті є визначення наукових підходів, змісту, методів, провідних методик консультування сімей з дітьми в умовах воєнного стану. Науковою новизною статті є визначення змісту, видів, методів і методик, умов консультування шкільними вчителями сімей з дітьми в різних умовах воєнного часу, в ситуації кризи та впливу на сім’ї різних інших чинників стресу. Визначено також перелік проблем і потреб сім’ї з дітьми в умовах війни. Практичного значення статті надає визначення спектру проблем сімей з дітьми в умовах війни, набору методів консультування і методик роботи з сім’ями з дітьми в умовах війни, виділення набору проблем внутрішньо переміщених осіб, які тісно пов’язані не тільки з соціально-економічними, політичними, медичними, але й морально-психологічними, психолого-педагогічними проблемами. Перспективами подальших досліджень є: визначення особливостей і набору методів і прийомів психологічного, соціально-педагогічного, правового, медичного тощо консультувань на різних етапах подолання сім’ями з дітьми кризи сім’ї, провідним чинником яких стали соціальні зміни, пов’язані з війною в сучасному українському суспільстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31439
ISSN: 2312-8801
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трубавіна І. М., Каліна К. Є. Консультування.pdf755,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.