Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31022
Title: Нетикет як інструмент підвищення рівня культури спілкування між учасниками дистанційного освітнього процесу
Authors: Рождественська, Анастасія Олександрівна
Железнякова, Наталя Мерабівна
Keywords: нетикет
спілкування між учасниками освітнього процесу
мережевий етикет
дистанційна освіта
культура спілкування
Issue Date: 2022
Citation: Рождественська А. О. Нетикет як інструмент підвищення рівня культури спілкування між учасниками дистанційного освітнього процесу / А. О. Рождественська, Н. М. Железнякова // Вісник науки та освіти. – 2022. – № 2 (2). – C. 184–200. – DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2022-2(2)-184-200.
Abstract: Дистанційна форма навчання у закладах вищої освіти в Україні останніми роками характеризується вимушеним пришвидшеним темпом розвитку, що визначає нові виклики для учасників освітнього процесу. Зокрема, проблемним питанням стає рівень культури взаємодії між викладачами та здобувачами освіти у віртуальному просторі. У статті описане експериментальне дослідження щодо впливу введення конкретних правил нетикету на культуру спілкування між учасниками освітнього процесу. Виявлено, що після введення чітких положень мережевого етикету спостерігалось підвищення сумарних оцінок відповідей викладачів за трьома шкалами: рівень культури спілкування (з 10 балів (95% ДІ 9,53; 11,00) до 12 балів (95% ДІ 11,68; 13,12), p<0,001), вплив дистанційного формату навчання (з 10 балів (95% ДІ 7,63; 11,70) до 16 балів (95% ДІ 14,67; 16,66), p<0,001), дотримання етикету спілкування (з 9 балів (95% ДІ 7,69; 10,05) до 19 балів (95% ДІ 18,24; 19,36), p<0,001). Отримані дані дозволяють розглядати нетикет як ефективний інструмент підвищення рівня культури спілкування між учасниками освітнього процесу в дистанційному форматі.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31022
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Наукові перспективи.pdf436,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.