Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/30836
Назва: | Формування професійної компетентності студента медичного університету при вивченні медико-біологічних дисциплін |
Інші назви: | Formation of the Medical University Student’s Professional Competence in the Study of Medical and Biological Disciplines |
Автори: | Батюк, Лілія Василівна Жерновникова, Оксана Анатоліївна |
Теми: | студент заклад вищої освіти професійна компетентність компетенції |
Дата публікації: | 22-лис-2021 |
Видавництво: | ГВУЗ "Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Григория Сковороды" |
Бібліографічний опис: | Батюк Л. В. Формування професійної компетентності студента медичного університету при вивченні медико-біологічних дисциплін / Л. В. Батюк, О. А. Жерновникова // Профессиональное образование: методология, теория и технологии. – 2021. – № 14. – С. 51–89. – DOI: 10.31470/2415-3729-2021-14-51-89. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено дослідженню поняття професійний розвиток студентів закладів вищої медичної освіти у сфері професійних компетентностей, на прикладі компетентностей та результатів навчання, формуванню яких сприяє дисципліна «Медична та біологічна фізика». Розглядається процес формування у студентів системи знань і компетентностей при вивченні медико–біологічних дисциплін, які включають в себе базові фізичні принципи та підходи до дослідження процесів у живій природі, фізико–технічні принципи функціонування медичних пристроїв, використання математичних методів в біомедичних дослідженнях, складають основу предметних компетентностей та є невід’ємною складовою професійної компетентності майбутнього лікаря в галузі охорони здоров’я, а також підґрунтям для вивчення фахово–орієнтовних природничих та клінічних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах України. Для досягнення окресленої цілі використанні такі методи дослідження, як узагальнення, порівняння, систематизація й абстрагування. Обґрунтовано структуру професійноїкомпетентності майбутніх фахівців медичних закладів, яка містить взаємозв’язок з нормативним змістом підготовки здобувачів вищої освіти, згідно з вимогами стандарту дисципліни, яка вивчається. Встановлено, що деталізація компетентностей згідно програми навчальної дисципліни, структури, форми, методів і умов реалізації моделі формування професійної компетентності майбутніх лікарів в процесі навчання в закладах вищої освіти потребують подальшого дослідження. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/30836 |
ISSN: | 2415-3729 (Print) 2415-3737 (Online) |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра медичної та біологічної фізики і медичної інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Formation of the Medical University Student’s Professional.pdf | 331,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.