Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/29583
Назва: Гендерні аспекти в контексті інноваційних технологій післядипломної освіти лікарів-інтернів-стоматологів
Автори: Денисова, О.Г.
Денисова, Е.Г.
Denуsova, O.
Стоян, О.Ю.
Стоян, Е.Ю.
Stoіan, O.
Теми: лікарі-інтерни
оnline заняття
післядипломна підготовка
гендерні особливості
врачи-интерны
оnline занятия
последипломная подготовка
гендерные особенности
interns
online classes
postgraduate training
gender characteristics
Дата публікації: 22-кві-2021
Видавництво: Стоян О. Ю. Гендерні аспекти в контексті інноваційних технологій післядипломної освіти лікарів-інтернів-стоматологів / О. Ю. Стоян, О. Г. Денисова // Гендер. Екологія. Здоров’я : матеріали VІI Міжнародної науково- практичної конференції (Харків, 22‒23 квітня 2021 р.) / ред. кол.: В. А. Капустник, В. М. Лісовий, В. В. М’ясоєдов [та ін.]. – Харків : ХНМУ, 2021. – С. 127–128.
Короткий огляд (реферат): Оnline форми практичних та теоретичних занять на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів стоматологів потребують певного часу адаптації та не залежать від гендерних особливостей майбутніх лікарів. Проте, адаптаційні процеси залежать від рівня знань, які отримані на до дипломному етапі навчання у ВУЗі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/29583
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гендер Стоян О.Ю. Денисова О.Г..pdf449,42 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.