Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/29233
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Огнєв, Віктор Андрійович | - |
dc.contributor.author | Усенко, Світлана Георгіївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-16T06:49:53Z | - |
dc.date.available | 2021-08-16T06:49:53Z | - |
dc.date.issued | 2021-03-17 | - |
dc.identifier.citation | Огнєв В. А. Застосування новітніх педагогічних технологій дистанційного навчання під час пандемії COVID-19 / В. А. Огнєв, С. Г. Усенко // Інноваційні технології навчання: досвід впровадження та перспективи розвитку : матеріали LІV навчально-методичної конференції ХНМУ, Харків, 17 березня 2021 р. – Харків : Вид-во ХНМУ, 2021. – С. 116–118. | en_US |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/29233 | - |
dc.description.abstract | Розробка та впровадження сучасних освітніх технологій потребує нових підходів до управління, залучення до традиційної системи навчання і виховання нових елементів, тому що цей процес не зводиться лише до збільшення суми знань та розвитку професійної спрямованості майбутніх фахівців, а передбачає досягнення нової якості організації освітнього процесу, урахування сучасних підходів до організації суб’єктів діяльності в процесі професійної підготовки. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | сучасні педагогічні технології навчання | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | платформами для онлайн-навчання | en_US |
dc.title | Застосування новітніх педагогічних технологій дистанційного навчання під час пандемії COVID - 19 | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Застосування новітніх педагогічних технологій дистанційного навчання під час пандемії COVID - 19.docx | 21,08 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.