Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/29092
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКапустник, Валерій Андрійович-
dc.contributor.authorЛещина, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorЗавгородній, Ігор Володимирович-
dc.contributor.authorФоміна, Людмила Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-06-29T17:16:44Z-
dc.date.available2021-06-29T17:16:44Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.citationПедагогічна складова освітнього простору медичного вишу / В. А. Капустник, І. В. Лещина, І. В. Завгородній, Л. В. Фоміна // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції в онлайн-режимі за допомогою системи Microsoft Teams, Тернопіль, 20–21 травня 2021 р. / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ, 2021. – С. 219–228.en_US
dc.identifier.otherУДК 378:61(063)(477)-
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/29092-
dc.description.abstractУ статті окреслено нормативну базу оцінювання якості педагогічної підготовки викладача, компетентності, обов’язкові для науково-педагогічного працівника закладу вищої медичної освіти. Проаналізовано систему форм підвищення педагогічної майстерності викладачів Харківського національного медичного університету: міжнародні стажування та конференції, курси підвищення кваліфікації, тренінги, майстер-класи тощо. Основний акцент у статті зроблено саме на внутрішньоуніверситетських формах педагогічного вдосконалення, до яких, зокрема, належать Група рівних, Школа гарантів освітніх програм, магістратура за спеціальністю «Освітні, педагогічні науки», Школа лідерства для аспірантів, Психологічна служба, Школа молодого викладача, Школа досвідченого лектора, курси дистанційної освіти. Зауважено, що впровадження новацій, проєктів або технологій часто пов’язане з виникненням антиінноваційних бар’єрів, як зовнішніх (недостатня поінформованість у галузі педагогічної інноватики, брак методичного забезпечення, навантаження педагогів), так і внутрішніх (занижена самооцінка, схильність до конформізму, недостатньо розвинений індивідуальний творчий потенціал, невпевненість у собі), а також окреслено шляхи подолання цих бар’єрів, запроваджені в Харківському національному медичному університеті.The article outlines the normative basis for assessing the quality of pedagogical training of teachers, identifies the competencies required for research and teaching staff of higher medical education. The system of external and intra-university forms of improving the pedagogical skills of teachers of Kharkiv National Medical University is analyzed: international internships and conferences, advanced training courses, trainings, work shops etc. The article is focused on intrauniversity forms of improving of pedagogical skills, which include, in particular, the Equal Group, the School of Guarantors of Educational Programs, advanced training courses, master’s degree in «Educational, pedagogical sciences», Leadership School for graduate students, Psychological Service, School for Young Teachers, School of Experienced Lecturers, distance education courses. It is noted that the implementation of innovations, projects or technologies is often associated with the emergence of anti-innovation barriers, both external (lack of awareness in the field of pedagogical innovation, lack of methodological support, workload of teachers) and internal (low self-esteem, conformism), insufficient developed individual creative potential, self-distruct), as well as outlined ways to overcome these barriers, introduced at Kharkiv National Medical University.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ Україниen_US
dc.relation.ispartofseries;УДК 378.091.12:005.963:378.6:61(477.54-25)ХНМУ-
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectпідвищення педагогічної майстерностіen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectантиінноваційні бар’єриen_US
dc.subjectcompetenceen_US
dc.subjectimprovement of pedagogical skillsen_US
dc.subjectinnovationsen_US
dc.subjectanti-innovation barriersen_US
dc.titleПедагогічна складова освітнього простору медичного вишуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Капустник, Лещина, Завгородній, Фоміна.docx73,15 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.