Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28986
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДерев’янченко, Наталя Володимирівна-
dc.contributor.authorДеревянченко, Наталья Владимировна-
dc.contributor.authorDerevyanchenko, Natalya-
dc.date.accessioned2021-06-17T14:38:35Z-
dc.date.available2021-06-17T14:38:35Z-
dc.date.issued2021-03-17-
dc.identifier.citationДерев’янченко Н. В. Використання технології BYOD як елемент формування цифрової компетентності здобувачів освіти / Н. В. Дерев’янченко // Інноваційні технології навчання: досвід впровадження та перспективи розвитку : матеріали LІV навчально-методичної конференції ХНМУ (Харків, 17 березня 2021 р.) / Міністерство охорони здоров'я України, Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2021. – Вип. 11. – С. 42‒43.en_US
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28986-
dc.descriptionсучасні аспекти навчанняen_US
dc.description.abstractОдним із основних завдань закладу вищої освіти є забезпечення якості навчального процесу, під час якого здобувачі освіти мають оволодіти загальними і фаховими компетентностями. Ефективному досягненню результатів навчання сприяє впровадження сучасних педагогічних технологій, а також розвинена система моніторингу і зворотного зв’язку. Володіння цифровими технологіями є невід’ємною частиною професійної діяльності сучасного викладача ЗВО, що дозволяє підвищувати мотивацію до вивчення навчальної дисципліни. Метою даної розвідки є аналіз використання технології BYOD під час підготовки майбутніх лікарів. Для її досягнення слід виконати такі завдання: окреслити коло наукових робіт, присвячених дослідженню цифрових технологій навчання; дати визначення поняттю «BYOD»; виокремити інтернет-ресурси для освітніх цілей; простежити переваги й недоліки BYOD. Мобільне навчання (M-learning), що набуло стрімкого розвитку у зв’язку з глобальним розповсюдженням інформаційно-комунікаційних технологій, входить до кола наукових інтересів багатьох українських і зарубіжних дослідників. Так, українські вчені В. Биков, Н. Гущина, Н. Морзе, М. Непийвода, С. Цирульник та ін. акцентують увагу на формуванні комунікативних і дослідницьких навичок, розвитку мислення та опануванні життєвими компетентностями завдяки використанню мобільних засобів навчання. Особливостям упровадження технології BYOD у вищу освіту присвячено роботи зарубіжних науковців Р. Абсалона, Р. Афрін, А. Друрі, Дж. Роман та інших.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНМУen_US
dc.subjectBYODen_US
dc.subjectцифрова компетентністьen_US
dc.subjectвикладач ЗВОen_US
dc.subjectінтернет-ресурсиen_US
dc.titleВикористання технології BYOD як елемент формування цифрової компетентності здобувачів освітиen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дерев'янченко.docxтрансформація освіти16,86 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.