Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28986
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дерев’янченко, Наталя Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Деревянченко, Наталья Владимировна | - |
dc.contributor.author | Derevyanchenko, Natalya | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-17T14:38:35Z | - |
dc.date.available | 2021-06-17T14:38:35Z | - |
dc.date.issued | 2021-03-17 | - |
dc.identifier.citation | Дерев’янченко Н. В. Використання технології BYOD як елемент формування цифрової компетентності здобувачів освіти / Н. В. Дерев’янченко // Інноваційні технології навчання: досвід впровадження та перспективи розвитку : матеріали LІV навчально-методичної конференції ХНМУ (Харків, 17 березня 2021 р.) / Міністерство охорони здоров'я України, Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2021. – Вип. 11. – С. 42‒43. | en_US |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28986 | - |
dc.description | сучасні аспекти навчання | en_US |
dc.description.abstract | Одним із основних завдань закладу вищої освіти є забезпечення якості навчального процесу, під час якого здобувачі освіти мають оволодіти загальними і фаховими компетентностями. Ефективному досягненню результатів навчання сприяє впровадження сучасних педагогічних технологій, а також розвинена система моніторингу і зворотного зв’язку. Володіння цифровими технологіями є невід’ємною частиною професійної діяльності сучасного викладача ЗВО, що дозволяє підвищувати мотивацію до вивчення навчальної дисципліни. Метою даної розвідки є аналіз використання технології BYOD під час підготовки майбутніх лікарів. Для її досягнення слід виконати такі завдання: окреслити коло наукових робіт, присвячених дослідженню цифрових технологій навчання; дати визначення поняттю «BYOD»; виокремити інтернет-ресурси для освітніх цілей; простежити переваги й недоліки BYOD. Мобільне навчання (M-learning), що набуло стрімкого розвитку у зв’язку з глобальним розповсюдженням інформаційно-комунікаційних технологій, входить до кола наукових інтересів багатьох українських і зарубіжних дослідників. Так, українські вчені В. Биков, Н. Гущина, Н. Морзе, М. Непийвода, С. Цирульник та ін. акцентують увагу на формуванні комунікативних і дослідницьких навичок, розвитку мислення та опануванні життєвими компетентностями завдяки використанню мобільних засобів навчання. Особливостям упровадження технології BYOD у вищу освіту присвячено роботи зарубіжних науковців Р. Абсалона, Р. Афрін, А. Друрі, Дж. Роман та інших. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | ХНМУ | en_US |
dc.subject | BYOD | en_US |
dc.subject | цифрова компетентність | en_US |
dc.subject | викладач ЗВО | en_US |
dc.subject | інтернет-ресурси | en_US |
dc.title | Використання технології BYOD як елемент формування цифрової компетентності здобувачів освіти | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дерев'янченко.docx | трансформація освіти | 16,86 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.