Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28984
Title: | Мотивація студентів-медиків до вивчення латинської мови |
Authors: | Лєбєдь, Юлія Федорівна Лебедь, Юлия Федоровна Lebed, Julia |
Keywords: | мотиваційні механізми латинська мова система освіти медичний ЗВО |
Issue Date: | 7-Dec-2020 |
Citation: | Лєбєдь Ю. Ф. Мотивація студентів-медиків до вивчення латинської мови / Ю. Ф. Лєбєдь // Методика та специфіка викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції, Харків, 7 грудня 2020 р. ‒ Харків, 2020. ‒ С. 73‒76. |
Abstract: | Латинську мову вивчають студенти більшості гуманітарних спеціальностей (історики, філологи, юристи, медики та інші). Залежно від форми навчання та спеціалізації певним чином різняться і конкретні завдання та мета вивчення латинської мови, об’єм та зміст навчального матеріалу. Оскільки латинська мова – це «мертва» мова, конкретні завдання та прийоми вивчення латини істотно відрізняються від тих, які використовують для засвоєння «живих» мов. При опануванні останніх особлива увага приділяється запам’ятовуванню стійких виразів і конструкцій, активному володінню лексикою і навичками мовлення. Основною ж метою навчального курсу латинської мови є відкрити шлях до розуміння і перекладу зі словником справжніх латинських текстів. Для цього в першу чергу вивчається граматична система і основні елементи синтаксису. Вивчення курсу латинської мови в медичних закладах вищої освіти переслідує суто професійну мету – підготувати термінологічно грамотного лікаря. Однією з найважливіших складових частин занять з латинської мови є заучування слів. Адже саме латинська лексика допомагає в подальшому житті студентів-медиків розуміти медичну термінологію. Труднощі під час вивчення латинської мови, які виникають у студентів негуманітарних спеціальностей, зокрема у студентів-медиків, пов’язані з латинськими відмінами, родами та відмінками. Адже слухачі курсу латини мають непевні уявлення про ці поняття і в українській мові. В результаті цього тільки невеликий відсоток студентів засвоює цей предмет, а деякі взагалі не розуміють суть досліджуваної дисципліни. У ключі цього питання викладач закладу вищої освіти повинен знайти незаперечні аргументи та мотиваційні механізми, які б заохочували вивчати цей важливий предмет. |
Description: | методика викладання |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28984 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лєбєдь Ю.Ф..docx | методологія | 13,35 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.