Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28984
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лєбєдь, Юлія Федорівна | - |
dc.contributor.author | Лебедь, Юлия Федоровна | - |
dc.contributor.author | Lebed, Julia | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-17T14:35:37Z | - |
dc.date.available | 2021-06-17T14:35:37Z | - |
dc.date.issued | 2020-12-07 | - |
dc.identifier.citation | Лєбєдь Ю. Ф. Мотивація студентів-медиків до вивчення латинської мови / Ю. Ф. Лєбєдь // Методика та специфіка викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції, Харків, 7 грудня 2020 р. ‒ Харків, 2020. ‒ С. 73‒76. | en_US |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28984 | - |
dc.description | методика викладання | en_US |
dc.description.abstract | Латинську мову вивчають студенти більшості гуманітарних спеціальностей (історики, філологи, юристи, медики та інші). Залежно від форми навчання та спеціалізації певним чином різняться і конкретні завдання та мета вивчення латинської мови, об’єм та зміст навчального матеріалу. Оскільки латинська мова – це «мертва» мова, конкретні завдання та прийоми вивчення латини істотно відрізняються від тих, які використовують для засвоєння «живих» мов. При опануванні останніх особлива увага приділяється запам’ятовуванню стійких виразів і конструкцій, активному володінню лексикою і навичками мовлення. Основною ж метою навчального курсу латинської мови є відкрити шлях до розуміння і перекладу зі словником справжніх латинських текстів. Для цього в першу чергу вивчається граматична система і основні елементи синтаксису. Вивчення курсу латинської мови в медичних закладах вищої освіти переслідує суто професійну мету – підготувати термінологічно грамотного лікаря. Однією з найважливіших складових частин занять з латинської мови є заучування слів. Адже саме латинська лексика допомагає в подальшому житті студентів-медиків розуміти медичну термінологію. Труднощі під час вивчення латинської мови, які виникають у студентів негуманітарних спеціальностей, зокрема у студентів-медиків, пов’язані з латинськими відмінами, родами та відмінками. Адже слухачі курсу латини мають непевні уявлення про ці поняття і в українській мові. В результаті цього тільки невеликий відсоток студентів засвоює цей предмет, а деякі взагалі не розуміють суть досліджуваної дисципліни. У ключі цього питання викладач закладу вищої освіти повинен знайти незаперечні аргументи та мотиваційні механізми, які б заохочували вивчати цей важливий предмет. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | мотиваційні механізми | en_US |
dc.subject | латинська мова | en_US |
dc.subject | система освіти | en_US |
dc.subject | медичний ЗВО | en_US |
dc.title | Мотивація студентів-медиків до вивчення латинської мови | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лєбєдь Ю.Ф..docx | методологія | 13,35 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.