Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28978
Title: Використання сучасних ігрових навчальних платформ у процесі вивчення мовних дисциплін у закладах вищої освіти
Authors: Некрашевич, Тетяна Василівна
Некрашевич, Татьяна Васильевна
Nekrashevich, Tatiana
Keywords: інформаційні технології
комунікаційні технології
гейміфікація
інструменти навчання
Issue Date: 2021
Citation: Некрашевич Т. В. Використання сучасних ігрових навчальних платформ у процесі вивчення мовних дисциплін у закладах вищої освіти / Т. В. Некрашевич // Іnnovations of higher education of ukraine and the eu in the modern information society, Kyiv, February 26, 2021 : collection of scientific works. ‒ Kyiv, 2021. ‒ P. 125‒127.
Abstract: Розвиток інформаційних технологій, реорганізація сектору вищої освіти та глобалізаційні зміни у сучасному суспільстві призводять до пошуку нових методів та інструментів навчання. Відповідно до характеристики у Енциклопедії сучасної України, інформаційне суспільство має наступні ознаки: «зростання ролі інформації, знання технологій у житті суспільства; широка інформатизація суспільства з використанням радіо, телебачення, мережі Інтернет, традиційних та електронних засобів масової інформації; створення глобального інформаційного простору, який забезпечує ефективну інформаційну та комунікативну взаємодію людей, а також задоволення потреб в інформаційних продуктах і послугах» [2]. Інформаційне суспільство дає виклик реформації системі освіти, що спричинює впровадження нових інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у процес навчання студентів. Використання ігрових навчальних платформ є однією зі складових ІКТ, що і зумовлює актуальність досліджуваної теми.
Description: новітні методики викладання
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28978
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Некрашевич Т.В.2 (1).docxметодика викладання13,82 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.