Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28978
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Некрашевич, Тетяна Василівна | - |
dc.contributor.author | Некрашевич, Татьяна Васильевна | - |
dc.contributor.author | Nekrashevich, Tatiana | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-16T18:06:48Z | - |
dc.date.available | 2021-06-16T18:06:48Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Некрашевич Т. В. Використання сучасних ігрових навчальних платформ у процесі вивчення мовних дисциплін у закладах вищої освіти / Т. В. Некрашевич // Іnnovations of higher education of ukraine and the eu in the modern information society, Kyiv, February 26, 2021 : collection of scientific works. ‒ Kyiv, 2021. ‒ P. 125‒127. | en_US |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28978 | - |
dc.description | новітні методики викладання | en_US |
dc.description.abstract | Розвиток інформаційних технологій, реорганізація сектору вищої освіти та глобалізаційні зміни у сучасному суспільстві призводять до пошуку нових методів та інструментів навчання. Відповідно до характеристики у Енциклопедії сучасної України, інформаційне суспільство має наступні ознаки: «зростання ролі інформації, знання технологій у житті суспільства; широка інформатизація суспільства з використанням радіо, телебачення, мережі Інтернет, традиційних та електронних засобів масової інформації; створення глобального інформаційного простору, який забезпечує ефективну інформаційну та комунікативну взаємодію людей, а також задоволення потреб в інформаційних продуктах і послугах» [2]. Інформаційне суспільство дає виклик реформації системі освіти, що спричинює впровадження нових інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у процес навчання студентів. Використання ігрових навчальних платформ є однією зі складових ІКТ, що і зумовлює актуальність досліджуваної теми. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | інформаційні технології | en_US |
dc.subject | комунікаційні технології | en_US |
dc.subject | гейміфікація | en_US |
dc.subject | інструменти навчання | en_US |
dc.title | Використання сучасних ігрових навчальних платформ у процесі вивчення мовних дисциплін у закладах вищої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Некрашевич Т.В.2 (1).docx | методика викладання | 13,82 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.