Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28679
Назва: Педагогічні умови організації поза аудиторної роботи здобувачів у закладах вищої медичної освіти
Автори: Єрмоленко, Тамара Іванівна
Кривошапка, Олександр Вікторович
Паутіна, Олена Ігорівна
Руда, Наталія Григорівна
Теми: організація поза аудиторної роботи
педагогічні умови
Дата публікації: 20-тра-2021
Видавництво: Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукр.наук.-практ. конф. в онлайн-режимі за допомогою системи microsoft teams (Тернопіль, 20–21 трав. 2021 р.)
Бібліографічний опис: Педагогічні умови організації поза аудиторної роботи здобувачів у закладах вищої медичної освіти / Т. І. Єрмоленко, О. В. Кривошапка, О. І. Паутіна, Н. Г. Руда // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукраїнської науковопрактичної конференції з міжнародною участю в онлайн-режимі за допомогою системи Microsoft Teams (Тернопіль, 20–21 травня 2021 року) / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ «Укрмеелектрондкнига», 2021. – С. 192.
Серія/номер: Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукр.наук.-практ. конф. в онлайн-режимі за допомогою системи microsoft teams (Тернопіль, 20–21 трав. 2021 р.);Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ, 2021. – С. 192
Короткий огляд (реферат): Забезпечення високого рівня професійних знань і вмінь, формування творчої особистості фахівця, здатного до самовдосконалення і самоосвіти є актуальним напрямком сьогодення. Методично забезпечити поза аудиторну роботу здобувачам це розробити методичні матеріали, що містять мету і мотиваційну характеристику, структурно-логічні схеми з тем які вивчаються. Увесь комплекс дозволяє організувати зацікавлене навчання без безпосередньої участі викладача, в якому здобувач є активним і рівноправним учасником навчального процесу, але з методичним керівництвом і консультативною підтримкою викладачів кафедри.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28679
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фармакології та медичної рецептури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єрмоленко Т.І., Паутіна О.І..docx17,04 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.