Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28679
Назва: | Педагогічні умови організації поза аудиторної роботи здобувачів у закладах вищої медичної освіти |
Автори: | Єрмоленко, Тамара Іванівна Кривошапка, Олександр Вікторович Паутіна, Олена Ігорівна Руда, Наталія Григорівна |
Теми: | організація поза аудиторної роботи педагогічні умови |
Дата публікації: | 20-тра-2021 |
Видавництво: | Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукр.наук.-практ. конф. в онлайн-режимі за допомогою системи microsoft teams (Тернопіль, 20–21 трав. 2021 р.) |
Бібліографічний опис: | Педагогічні умови організації поза аудиторної роботи здобувачів у закладах вищої медичної освіти / Т. І. Єрмоленко, О. В. Кривошапка, О. І. Паутіна, Н. Г. Руда // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукраїнської науковопрактичної конференції з міжнародною участю в онлайн-режимі за допомогою системи Microsoft Teams (Тернопіль, 20–21 травня 2021 року) / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ «Укрмеелектрондкнига», 2021. – С. 192. |
Серія/номер: | Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукр.наук.-практ. конф. в онлайн-режимі за допомогою системи microsoft teams (Тернопіль, 20–21 трав. 2021 р.);Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ, 2021. – С. 192 |
Короткий огляд (реферат): | Забезпечення високого рівня професійних знань і вмінь, формування творчої особистості фахівця, здатного до самовдосконалення і самоосвіти є актуальним напрямком сьогодення. Методично забезпечити поза аудиторну роботу здобувачам це розробити методичні матеріали, що містять мету і мотиваційну характеристику, структурно-логічні схеми з тем які вивчаються. Увесь комплекс дозволяє організувати зацікавлене навчання без безпосередньої участі викладача, в якому здобувач є активним і рівноправним учасником навчального процесу, але з методичним керівництвом і консультативною підтримкою викладачів кафедри. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28679 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фармакології та медичної рецептури |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Єрмоленко Т.І., Паутіна О.І..docx | 17,04 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.