Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27971
Title: Індивідуально-особистісний підхід як чинник який покращує якість підготовки медичних кадрів
Authors: Павлова, Олена Олексіївна
Issue Date: 2020
Citation: Павлова О. О. Індивідуально-особистісний підхід як чинник який покращує якість підготовки медичних кадрів / О. О. Павлова // Modern approaches to the organization of the educational process for medical students: Internship proceedings, Lublin, January 20 – February 28, 2020. – Lublin, 2020. – P. 72–74.
Abstract: Дійсним стимулом розвитку пізнавальної активності студента є життєва потреба в одержанні нових знань яка виникає в процесі виконання експерименту. Подібний вид діяльності для студента - медика є дослідницьким і навчальним, сприяє більш міцному, активному, без заучування, засвоєнню необхідних знань, придбанню нових навичок і умінь. Згодом відбудеться трансформація особистості студента – медика і з'являться самостійність, критичність, креативність, гнучкість розуму які сприятимуть його подальшому вдосконаленню на тривалому шляху до професії лікаря
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27971
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра загальної та клінічної патофізіології імені Д.О. Альперна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Павлова О.О._тези Польша.docx21,21 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.