Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27971
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлова, Олена Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-12-14T19:08:41Z-
dc.date.available2020-12-14T19:08:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПавлова О. О. Індивідуально-особистісний підхід як чинник який покращує якість підготовки медичних кадрів / О. О. Павлова // Modern approaches to the organization of the educational process for medical students: Internship proceedings, Lublin, January 20 – February 28, 2020. – Lublin, 2020. – P. 72–74.en_US
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27971-
dc.description.abstractДійсним стимулом розвитку пізнавальної активності студента є життєва потреба в одержанні нових знань яка виникає в процесі виконання експерименту. Подібний вид діяльності для студента - медика є дослідницьким і навчальним, сприяє більш міцному, активному, без заучування, засвоєнню необхідних знань, придбанню нових навичок і умінь. Згодом відбудеться трансформація особистості студента – медика і з'являться самостійність, критичність, креативність, гнучкість розуму які сприятимуть його подальшому вдосконаленню на тривалому шляху до професії лікаряen_US
dc.language.isouken_US
dc.titleІндивідуально-особистісний підхід як чинник який покращує якість підготовки медичних кадрівen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра загальної та клінічної патофізіології імені Д.О. Альперна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Павлова О.О._тези Польша.docx21,21 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.