Інтерактивні методи навчання як засоби профілактики синдрому емоційного вигорання у студентів вищих медичних навчальних закладів

No Thumbnail Available

Date

2020

Authors

Сафаргаліна-Корнілова, Надія Асхатівна

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

З метою профілактики та своєчасної корекції виявлених у студентів пору-шень соціально-психологічної адаптації у вигляді СЕВ нами запропоновано змінювати стиль педагогічного спілкування з використанням ІМН: чим більше у студентів було сформовано професійне самовизначення і виражена пізнавальна мотивація, тим більш демократичний стиль педагогічного спілкування може бути використаний, а саме: ділові ігри, рольові ігри, кейс-метод, диспути, студентські конференції; і навпаки, в роботі зі студентами «трієчниками» демократичний стиль спілкування викликав у них занепокоєння і невідомість, що є передумовою для формування СЕВ.

Description

Keywords

Citation

Сафаргаліна-Корнілова Н. А. Інтерактивні методи навчання як засоби профілактики синдрому емоційного вигорання у студентів вищих медичних навчальних закладів / Н. А. Сафаргаліна-Корнілова // Modern approaches to the organization of the educational process for medical students: Internship proceedings, Lublin, January 20 – February 28, 2020. – Lublin, 2020. – P. 77–82.