Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27805
Назва: Intensification of educational and cognitive activities of interns in the process of training
Автори: Markovska, Olena
Tovazhnyanska, Olena
Markovskyi, Volodymyr
Shapkin, Anton
Теми: modern teaching methods
neurology
Дата публікації: 12-кві-2020
Видавництво: Scientific publishing house Infinity
Бібліографічний опис: Intensification of educational and cognitive activities of interns in the process of training / O. Markovska, O. Tovazhnyanska, V. Markovskyi, A. Shapkin // Science. Educatition. Practice : materials of the International University Science Forum, Canada, Toronto, 2020. – Toronto, 2020. – Р. 40–44.
Короткий огляд (реферат): The introduction of modern teaching methods on the “Neurology” cycle for interns has significantly improved the assimilation of special skills and abilities and the acquisition of theoretical and practical knowledge in the diagnosis, treatment, prevention, and the provision of adequate assistance in emergency situations in people with pathology of the nervous system. The effectiveness of these activities was noted during the final exam. So, the percentage of “excellent” answers on emergency neurology has significantly increased - up to 50% against 27% with traditional approaches to training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27805
ISBN: 978-5-905695-32-2
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра неврології № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Intensification of educational and cognitive activities of interns in the process of training.pdf170,61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.