Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26943
Назва: Ігрові методи навчання у професійній підготовці майбутніх лікарів
Автори: Сухоносов, Роман Олександрович
Теми: ігрові методи навчання
професійна підготовка лікарів
Дата публікації: 8-кві-2020
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Сухоносов Р. О. Ігрові методи навчання у професійній підготовці майбутніх лікарів / Р. О. Сухоносов // Topical issues of new medicines development : матеріали XXVІI Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів (8–10 квітня 2020 р., м. Харків). – Харків : НФаУ, 2020. – С. 452–453.
Короткий огляд (реферат): На сьогоднішній день медичні ЗВО залишаються значною мірою консервативними в змісті та методах навчання. Домінує авторитарний стиль спілкування викладачів зі студентами. Звичайно при таких обставинах виконання соціального замовлення на «якісного» фахівця не може бути «якісним». Кваліфікований фахівець з медичною освітою відрізняється не тим, що працює, а тим, що працює інакше, виконуючи роботу краще, оптимізуючи свою діяльність, ніж непрофесіонал. Головним у навчанні такого фахівця є не оволодіння певним об’ємом конкретних знань і навичок, а виховання культури професійного мислення та інтуїції. На жаль, у практиці викладання спеціальних дисциплін поширені установки на механічні вправи та заучування. Але нічого не може бути «вкладено» в свідомість майбутнього фахівця викладачем. Методика повинна бути побудована так, щоб стимулювати студентів до активних розумових дій, спрямованих на засвоєння інформації. Така заформалізована система за довгі роки склала міцне уявлення: навчання – це обов’язково важка праця, розрахована більш за все на пам'ять та зубріння. Але ж ми самі робимо навчання важким, відмовляючись від перспективної формули «граючи навчай», яка є основою методики відомих педагогів-новаторів. Наблизити навчання до професійної діяльності дозволяють активні методи навчання, які створюють сприятливі умови для підвищення творчого потенціалу особистості, що сприяють розвитку пізнавального інтересу до предмета. Тому особливу увагу слід звернути на те, щоб зацікавити майбутніх лікарів навчальною дисципліною, навчити виділяти в майбутній професійній діяльності головне, знаходити шляхи розв’язку нестандартних професійних ситуацій, вирішувати будь-які професійні проблеми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26943
ISSN: 2616-6615
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії людини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TOPICAL ISSUES OF NEW MEDICINES DEVELOPMENT_матеріали конференції (452-453).pdf646,73 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.