Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26783
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сафаргаліна-Корнілова, Надія Асхатівна | - |
dc.contributor.author | Ніколаєва, Ольга Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Павлова, Елена Алексеевна | - |
dc.contributor.author | Сулхдост, Інна Александрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-28T06:46:16Z | - |
dc.date.available | 2020-09-28T06:46:16Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Інтерактивні методи навчання як засіб формування професійних компетенцій у студентів-медиків Іnteractive learning methods as a means of forming professional competences in medical students / Н. А. Сафаргаліна-Корнілова, О. В. Ніколаєв, Е. А. Павлова, І. А.Сулхдост // Патологічна фізіологія – охороні здоров’я України, присвячений 120-річчю Одеської патофізіологічної школи : VIІI Національний конгрес патофізіологів України з міжнародною участю (Одеса, 13–15 травня 2020 р.) : збірка тез. – Одеса, 2020. – Т. 1. – С. 271–273. | en_US |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26783 | - |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | професійна компетентність студентів | en_US |
dc.subject | проблемне навчання | en_US |
dc.subject | студентоцентрована освіта | en_US |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | en_US |
dc.subject | контекстне навчання | en_US |
dc.title | Інтерактивні методи навчання як засіб формування професійних компетенцій у студентів-медиків | en_US |
dc.title.alternative | Іnteractive learning methods as a means of forming professional competences in medical students | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра загальної та клінічної патофізіології імені Д.О. Альперна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сафаргаліна-Корнілова Н.А. 1 та ін.Конгрес патофізіологів Одеса.docx | 18,38 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.