Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26322
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Diurba, Dina | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-15T18:35:42Z | - |
dc.date.available | 2020-06-15T18:35:42Z | - |
dc.date.issued | 2020-06-05 | - |
dc.identifier.citation | Diurba D. V. Kahoot challenge as an element of learning activity gamification during distance learning / D. V. Durba // Сучасні тенденції іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців немовних спеціальностей в полікультурному просторі : матеріали VI щорічної Міжнародної науково-практичної конференції, Київ, 5 червня 2020 р. / за заг. ред.: Ю. О. Волошина, Н. В. Гончаренко-Закревської, Н. М. Василишиної. – Київ : ФМВ, НАУ, 2020. – С. 239–243. | en_US |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26322 | - |
dc.description | Distance learning | en_US |
dc.description.abstract | In connection with the forced isolation due to the COVID-19 pandemic, all higher education institutions in the world have faced the problem of the transition to distance learning, and thus the reformatting the knowledge control system of the students and providing them with a new form that will be acceptable for both lecturers and students. | en_US |
dc.language.iso | en_US | en_US |
dc.subject | distance learning | en_US |
dc.subject | long-term quarantine | en_US |
dc.title | Kahoot challenge as an element of learning activity gamification during distance learning | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Diurba D.docx | 15,75 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.