Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26267
Назва: Neurodidactics in the study of foreign languages
Автори: Bogun, Мaryna
Krasovska, Anastasiya
Polshcha, Eduard
Теми: neurodidactics
neurophysiology
neural networks
quality of education
neuroscience
нейродидактика
нейрофізіологія
нейронні мережі
якість освіти
Дата публікації: 29-тра-2020
Бібліографічний опис: Bogun M. V. Neurodidactics in the study of foreign languages / M. V. Bogun, A. O. Krasovska, E. O. Polshcha // Scientific achievements of modern society : Abstracts of the 10th International scientific and practical conference, Liverpool, United Kingdom, 27–29 May 2020 / Cognum Publishing House. – Liverpool, 2020. – Pp. 55–58.
Короткий огляд (реферат): This article deals with the aspects of use of neurodidactics in the study of foreign languages, neurophysiological ground of their development, especially the study of language at different ages. Based on these aspects, recommendations are proposed on teaching and organization of the educational process.
Опис: У статті розглянуто аспекти використання нейродидактики у вивченні іноземних мов, нейрофізіологічну основу їх розвитку, особливо вивчення мови в різному віці. На основі цих аспектів пропонуються рекомендації щодо викладання та організації навчального процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26267
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Польща, Красовська.doc40,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.