Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26243
Назва: | Дидактична модель активізації самостійної роботи майбутніх лікарів у курсі дисципліни «Медична біологія» |
Автори: | Садовниченко, Юрій Олександрович Пастухова, Наталія Леонідівна М'ясоєдов, Валерій Васильович |
Теми: | дидактична модель самостійна робота майбутні лікарі медична біологія |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Садовниченко Ю. О. Дидактична модель активізації самостійної роботи майбутніх лікарів у курсі дисципліни «Медична біологія» / Ю. О. Садовниченко, Н. Л. Пастухова, В. В. М’ясоєдов // Забезпечення якості вищої освіти : збірник матеріалів ІІ-ї Всеукраїнської науково-методичної конференції (8–10 квітня 2020 р., м. Одеса, Україна). — Одеса, 2020. — С. 425–426. |
Короткий огляд (реферат): | Метою роботи була модернізація дидактичної моделі активізації самостійної роботи студентів-медиків у процесі вивчення медичної біології. В основу дидактичної моделі було покладено принципи інтеграції, домінантності, пріоритету практики та студентоцентризму. Її основними структурними компонентами стали структурно-змістовний, технологічний, оцінювальний та коригуючий. Рівні активізації СРС при вивченні медичної біології було об’єднано у репродуктивний, частково-пошуковий, пошуковий та творчий. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26243 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра медичної біології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Садовниченко Одеса 2020.pdf | 1,09 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.