Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26242
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Iukhno, Nataliia | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-10T11:22:07Z | - |
dc.date.available | 2020-06-10T11:22:07Z | - |
dc.date.issued | 2020-06-05 | - |
dc.identifier.citation | Iukhno N. V. The essence of teaching on the principles of leadership / N. V. Iukhno // Сучасні тенденції іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців немовних спеціальностей в полікультурному просторі, Київ, 5 червня 2020 р. / за заг. ред.: Ю. О. Волошина, Н. В. Гончаренко-Закревської, Н. М. Василишиної. – Київ : ФМВ, НАУ, 2020. – С. 211–213. | en_US |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26242 | - |
dc.description | Автором статті розкрито питання викладання на засадах лідерства, тобто залучення студентів до того, що заохочує викладачів використовувати підхід до глибокого навчання. Виділені взаємоповязані аспекти інтернаціонального лідерства та застосування його у висшій школі. | en_US |
dc.description.abstract | The author of the article reveals the issue of teaching on the basis of leadership, that is, the involvement of students in something that encourages teachers to use the approach to deep learning. Interrelated aspects of international leadership and its application in higher education are highlighted. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | освітнє лідерство | en_US |
dc.subject | викладання у вищій школі | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.subject | Educational leadership | en_US |
dc.subject | teaching in higher education | en_US |
dc.subject | approach | en_US |
dc.subject | students | en_US |
dc.title | The essence of teaching on the principles of leadership | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5 июнястаття_Юхно.doc | 32,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.