Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25926
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крупеня, Володимир Ілліч | - |
dc.contributor.author | Каук, Оксана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Короп, Олег Андрійович | - |
dc.contributor.author | Просоленко, Наталя Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-28T11:15:27Z | - |
dc.date.available | 2020-04-28T11:15:27Z | - |
dc.date.issued | 2020-03-12 | - |
dc.identifier.citation | Роль навчальних онлайн-платформ в структурі післядипломної освіти лікарів / В. І. Крупеня, О. А. Короп, Н. В. Просоленко, О. І. Каук // Ліки – людині. Сучасні проблеми фармакотерапії і призначення лікарських засобів : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, Харків, 12–13 березня 2020 року : у 2-х т. – Харків : НФаУ, 2020. – Т. 2. – С. 340–341. – (Серія «Наука»). | en_US |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25926 | - |
dc.description.abstract | Останнім часом багато уваги приділяється безперервному підвищенню професійних знань лікарів. Так в Україні за останні 3 роки створено декілька освітніх онлайн-ресурсів виключно для професіоналів сфери охорони здоров’я. Однією з таких платформ є Акселератор Медичної Інформації (Accelerator of Medical Information - https://www. accemedin.com). Також існують інші навчальні ресурси: British Medical Journal (https://www.facebook.com/bmjdotcom/) — авторитетне медичне видання, на якому є два найбільших освітніх ресурси безкоштовні для лікарів України – це BMJ Best Practice та BMJ Learning. Платформи надають матеріал переважно для осіб, які лише починають працювати в медицині. INgenius (https://www.facebook.com/INgeniusUA) — Всеукраїнська платформа для лікарів та студентів навчальних закладів, яка відображає найсучасніші можливості, новини, дослідження та адаптовані міжнародні протоколи лікування. Medscape (https://www.medscape.com/) — великий медичний ресурс із новинами, статтями, довідковими та навчальними матеріалами. Таким чином, навчальні онлайн-платформи надають унікальну можливість людям будь-якого достатку, соціального статусу, національності отримати доступ до освітніх ресурсів безкоштовно або за символічну ціну, прослухати матеріал так, як його викладають імениті учені і фахівці, підвищити свою кваліфікацію і відкрити нові види діяльності. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Національний фармацевтичний університет | en_US |
dc.subject | медичні онлайн-ресурси | en_US |
dc.subject | навчальні платформи | en_US |
dc.subject | підвищення професійних знань | en_US |
dc.title | Роль навчальних онлайн-платформ в структурі післядипломної освіти лікарів | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра неврології № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Роль навчальних онлайн-платформ в структурі післядипломної освіти лікарів.pdf | 866,22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.