Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25879
Назва: Інтерактивний метод у процесі навчання студентів та формування їх до професійної діяльності лікаря
Автори: Погорєлов, Віктор Миколайович
Гуйда, Петро Павлович
Тєлєгіна, Ніна Дмитрівна
Брек, Валерія Василівна
Маслова, Євгенія Павлівна
Чернонос, К.О.
Теми: підвищення ефективності навчання
інтерактивно-стимуляційний метод
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНМУ
Бібліографічний опис: Інтерактивний метод у процесі навчання студентів та формування їх до професійної діяльності лікаря / В. М. Погорєлов, П. П. Гуйда, Н. Д. Тєлєгіна, В. В. Брек, Є. П. Маслова, К. О. Чернонос // Студентоцентрований навчальний процес як запорука забезпечення якості вищої медичної освіти : матеріали LІІІ навчально-методичної конференції ХНМУ, Харків, 29 січня 2020 р. / МОН України, ХНМУ. – Харків : ХНМУ, 2020. – Вип. 10. – С. 162–164.
Короткий огляд (реферат): Основи стимуляційного методу інтерактивного навчання в медицині направлені на розширення досвіду за допомогою керованого моделювання різних аспектів реального світу. Високотехнологічні манекени, комп’ютерні програми розширюють потенціал симуляційного навчання та дають можливість сформувати здатність студентів (під керівництвом педагога – лідера) до виявлення у себе власних недоліків в теоретичній підготовці та в відпрацюванні практичних навичок застосування «позитивно-критичного та позитивно-мотивованого» методу, що спонукає до успішної адаптації студентів та психологічної готовності до професійної діяльності у майбутньому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25879
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішніх та професійних хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матерiали LІІІ НМК ХНМУ_29 сiчня 2020_стор 163-165.pdf336,59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.