Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24898
Назва: | Застосування конкретних ситуацій (кейс-методу) під час проведення практичних занять з медичної біології . |
Автори: | Мещерякова, І.П. Макашова, О.Є. |
Теми: | кейс-метод ситуації медична біологія застосування на практиці |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Мещерякова І. П. Застосування конкретних ситуацій (кейс-методу) під час проведення практичних занять з медичної біології / І. П. Мещерякова, О. Є. Макашова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей ІV Міжнародної науково-практичної конференції, Полтава, 7–8 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 254–259. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано переваги використання методу конкретних ситуацій (кейс-методу) на практичних заняттях з медичної біології. Кейс-метод розглядається як освітні технології, засновані на вирішенні конкретних ситуацій (кейсів) під час занять. Представлено історію виникнення кейс-методу та його поширення в освітній галузі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24898 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра медичної біології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Макашова_ Полтава 2019.pdf | 733,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.