Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24898
Назва: Застосування конкретних ситуацій (кейс-методу) під час проведення практичних занять з медичної біології .
Автори: Мещерякова, І.П.
Макашова, О.Є.
Теми: кейс-метод
ситуації
медична біологія
застосування на практиці
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Мещерякова І. П. Застосування конкретних ситуацій (кейс-методу) під час проведення практичних занять з медичної біології / І. П. Мещерякова, О. Є. Макашова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей ІV Міжнародної науково-практичної конференції, Полтава, 7–8 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 254–259.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано переваги використання методу конкретних ситуацій (кейс-методу) на практичних заняттях з медичної біології. Кейс-метод розглядається як освітні технології, засновані на вирішенні конкретних ситуацій (кейсів) під час занять. Представлено історію виникнення кейс-методу та його поширення в освітній галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24898
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра медичної біології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макашова_ Полтава 2019.pdf733,08 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.