Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24507
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКириченко, М.П.-
dc.contributor.authorДунаєва, О.В.-
dc.contributor.authorГончарова, А.В.-
dc.contributor.authorШенгер, С.В.-
dc.contributor.authorЗеленська, Г.М.-
dc.date.accessioned2019-11-08T09:31:24Z-
dc.date.available2019-11-08T09:31:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВаріабельність роботи серця як адаптація студентів до навчального процессу / М. П. Кириченко, О. В. Дунаєва, А. В. Гончарова, С. В. Шенгер, Г. М. Зеленська // Фізіологічний журнал, Київ. – 2019. – Том 65, № 3, додаток: Матеріали XX-го з’їзду Українського фізіологічного товариства ім. П. Г. Костюка з міжнародною участю, присвяченого 95-річчю від дня народження академіка П. Г. Костюка. – С. 81.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24507-
dc.descriptionАналіз отриманих результатів показав наявність вірогідних зв’язків між вихідним рівнем тривожного стану та варіабельністю серцевого ритму та артеріального тиску при довготривалій (протягом навчального року) дії навчальних навантажень. Так, студенти при вивченні предметів проходили три етапи: орієнтацію, концентрацію та формування стійкого навчального стереотипу. Студенти першої групи проходили ці етапи швидше ніж другої. Таким чином, вже після першого семестру відмічалось зниження негативних реакцій серцево-судинної системи в наслідок розвитку адаптаційних механізмів у зв’язку з впрацьовуванням в навчальний процес.ru_RU
dc.description.abstractСерце має високу адаптаційну активність та грає головну роль у функціональних перебудовах стану організму на конкретну життєву ситуацію. За даними популяційних досліджень психо-соціального стресу як фактору риску серцево-судинних захворювань біля 70 % населення держави живе в умовах психоемоційного стресу високого та середнього рівня. Невизначеність та невпевненість у майбутньому в реалізації своїх можливостей і застосуванні отриманих знань, військовий стан у державі, негативне інформаційне навантаження ЗМІ призводять до ще більшого психоемоційного навчального перенавантаження у студентів. Тому метою нашого дослідження було вивчення варіабельності роботи серця при навчальному психоемоційному перенавантаженні.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectсерцеru_RU
dc.subjectнавчальне перенавантаженняru_RU
dc.subjectстудентиru_RU
dc.titleВаріабельність роботи серця як адаптація студентів до навчального процессуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FiziolZh-3_dod_2019 - Кириченко.pdf267,3 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.