Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24467
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛазуренко, Вікторія Валентинівна-
dc.contributor.authorСтаркова, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorКаліновська, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorМєліхова, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorРоманенко, Анна Олексіївна-
dc.date.accessioned2019-11-07T09:00:02Z-
dc.date.available2019-11-07T09:00:02Z-
dc.date.issued2019-05-16-
dc.identifier.citationНапрямки вдосконалення теоретичних знань з акушерства та гінекології – крок для поліпшення викладання дисциплін у виші / В. В. Лазуренко, І. В. Старкова, О. І. Каліновська, Т. В. Мєліхова, А. О. Романенко // Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XVІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Тернопіль, 16–17 травня 2019 р. / Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль, 2019. – С. 199–200.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24467-
dc.description.abstractОпанування англійської мови викладачами медичного вишу, згідно з державною доктриною, дозволить мати декілька напрямків вдосконалення знань з акушерства та гінекології, що дозволить якісно викладати дисципліни та підготувати майбутніх лікарів відпо-відно сучасним вимогам світового медичного суспільства.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherТНМУru_RU
dc.subjectвдосконалення теоретичних знаньru_RU
dc.subjectакушерство та гінекологіяru_RU
dc.titleНапрямки вдосконалення теоретичних знань з акушерства та гінекології - крок для поліпшення викладання дисциплін у вишіru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра акушерства та гінекології № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тернопіль.docx13,43 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.