Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/2415
Назва: Педагогический дискурс как основа методик повышения профессионального мастерства
Автори: Богун, Марина Вадимовна
Теми: аудиторний дискурс
довідкові запитання
демонстраційні запитання
дискурсивна громада
classroom discourse
display questions
referential questions
discourse community
аудиторный дискурс
справочные вопросы
демонстрационные вопросы
дискурсивное сообщество
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНАДУ
Бібліографічний опис: Богун М. В. Педагогический дискурс как основа методик повышения профессионального мастерства / М. В. Богун // Інтеграційні процеси та інноваційні технології: досягнення та перспективи технічних наук (іноземними мовами) : збірник наукових праць / ХНАДУ. – Харків, 2012. – Вип. 2. – С. 67–71.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена іноваційним педагогічним методикам організації роботи в аудиторії. Дослідження засновано на аналізі дискурсійного контексту в цій среді.
The paper develops some new approaches to classroom activity between teacher and students. The research is based on the analysis of the classroom discourse context.
Статья посвящена инновационным педагогическим методикам организации работы в аудитории. Исследование основано на анализе дискурсионного контекста в этой среде.
Опис: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/2415
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.