Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24080
Назва: Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри закладу вищої медичної освіти
Автори: Лопіна, Наталія Андріївна
Журавльова, Лариса Володимирівна
Теми: інформаційно-освітнє середовище
веб-сайт клінічної кафедри
медична освіта
структура веб-сайту клінічної кафедри
information and educational web-environment
web-site of the clinical department
medical education
structure of the web-site of the clinical department
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Лопіна Н. А. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри закладу вищої медичної освіти / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова // Медична освіта. – 2019. – № 2 (82). – С. 24–31.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – на підставі власного досвіду охарактеризувати спосіб організації та структуру інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри закладу вищої медичної освіти з урахуванням сучасних тенденцій розвитку медичної освіти та потреб охорони здоров’я. Основна частина. У статті обґрунтовано та проаналізовано структуру інформаційно-освітнього веб-середовища клінічної кафедри закладу вищої медичної освіти, яка включає сайт клінічної кафедри (самостійний або як піддомен сайту навчального закладу), піддомени сайту кафедри (установи) з системою управління навчанням (Moodle) та електронною базою клінічних випадків (тренувальний та екзаменаційний режими), кімната для проведення вебінарів (програмне забезпечення, встановлене на виділеному сервері установи чи оренда серверу), канал кафедри на YouTube, відкрита група на Facebook (студенти, вітчизняне та міжнародне співробітництво), та закриті групи на Facebook (групи по цільовим аудиторіям - курсанти курсів підвищення кваліфікації в рамках післядипломної медичної освіти, група підвищення кваліфікації медичних педагогів кафедри та ін). Висновок. Запропонована структура інформаційно-освітнього веб-середовища, веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу, впровадження яких до навчального процесу на додаток до традиційних форм дозволить підвищити якість освіти і надає ряд переваг для безперервного професійного розвитку і підвищення кваліфікації фахівців, що, як наслідок, буде сприяти підвищенню якості надання медичної допомоги населенню. The aim of the work – is to characterize organization and structure of the informational and educational web-environment and the web-site of the clinical department of the higher medical educational institution on based on own experience, taking into account the current trends in the development of medical education and health care needs. The main body. In the article substantiates and analyzes the structure of the informational and educational web-environment of the clinical department of the higher medical educational institution, which includes the site of the clinical department (independent or as a subdomain of the educational institution site), subdomains of the site of the department (institution) with the learning management system of education (Moodle) and the electronic database of clinical cases (training and examination modes), webinar room (software installed on a dedicated server or rental server), channel department on YouTube, open group on Facebook (students, domestic and international cooperation), and closed groups on Facebook (groups on target audiences - advanced training courses for postgraduate medical education, a group for the training of medical teachers of the department, etc.). Conclusion. The proposed structure of the information and educational web-environment, the website of the clinical department of the higher medical educational institution, the introduction of which in the educational process in addition to traditional forms will improve the quality of education and provides a number of benefits for the continuous professional development and professional development of specialists, which as a consequence, will contribute to improving the quality of medical care provided to the population.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24080
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 та ендокринології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Структура інформаційно-освітнього .pdf553,51 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.