Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22870
Назва: Using interactive mobile app for teaching English at higher educational institutions
Автори: Iukhno, Nataliia
Теми: Вайбер
мобільний додаток
новітні технології
навчальний процес
студенти-медики
Viber
mobile application
the latest technology
learning process
medical students
Дата публікації: 17-кві-2019
Видавництво: ХНМУ
Бібліографічний опис: Iukhno N. V. Using interactive mobile app for teaching English at higher educational institutions / N. V. Iukhno // Методологія та практика лінгвістичної підготовки іноземних студентів : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 215 річниці від дня заснування ХНМУ, Харків, 17 квітня 2019 р. – Харків : ХНМУ, 2019. – С 240–242.
Короткий огляд (реферат): Viber is a very popular service among students and can be widely used for organizing both classroom and non-auditing work. This approach makes the classes more diverse, helps to unload the eyes and allows harmoniously to combine traditional approaches to teaching a foreign language with the latest technology.
Опис: Viber (Вайбер) є дуже популярним сервісом серед студентів і може широко використовуватися для організації як аудиторної, так й позааудиторної роботи. Такий підхід робить заняття більш різноманітними, допомагає розвантажити очі й дозволяє гармонійно поєднувати традиційні підходи до викладання іноземної мови з новітніми технологіями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22870
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
USING INTERACTIVE MOBILE APP FOR TEACHING ENGLISH AT.doc26 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.