Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22045
Title: Learner-centered course approach in training medical and dentistry students for Integrated Comprehensive State Exam (ЄДКІ)
Authors: Krainenko, O.
Keywords: Integrated Comprehensive State Exam
ESP course
Need analyses approach
Единий державний комплексний іспит
курс «Англійська мови за професійним спрямуванням»
метод Аналізу потреб
Issue Date: 7-Dec-2018
Publisher: ХНМУ
Citation: Krainenko O. V. Learner-centered course approach in training medical and dentistry students for Integrated Comprehensive State Exam (ЄДКІ) / O. V. Krainenko // Формування сучасної концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах : матеріали XI Міжрегіональної науково-методичної інтернет-конференції, Харків, 6–7 грудня 2018. – Харків, 2018. – С. 104–105.
Abstract: The article discusses the problem of training Ukrainian medical and dentistry students and ways to help them pass Integrated Comprehensive State Exam. Learner-centered course approach is proposed in teaching ESP course.
Description: У статті розглядається проблема навчаня студентів-медиків та стоматологів України та їх підготовки до Единого державного комплексного іспиту. Під час викладання курсу «Англійська мови за професійним спрямуванням» пропонується особистісно-орієнтований підхід до навчання.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22045
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krainenko-tezy,.docx16,36 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.