Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22045
Title: | Learner-centered course approach in training medical and dentistry students for Integrated Comprehensive State Exam (ЄДКІ) |
Authors: | Krainenko, O. |
Keywords: | Integrated Comprehensive State Exam ESP course Need analyses approach Единий державний комплексний іспит курс «Англійська мови за професійним спрямуванням» метод Аналізу потреб |
Issue Date: | 7-Dec-2018 |
Publisher: | ХНМУ |
Citation: | Krainenko O. V. Learner-centered course approach in training medical and dentistry students for Integrated Comprehensive State Exam (ЄДКІ) / O. V. Krainenko // Формування сучасної концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах : матеріали XI Міжрегіональної науково-методичної інтернет-конференції, Харків, 6–7 грудня 2018. – Харків, 2018. – С. 104–105. |
Abstract: | The article discusses the problem of training Ukrainian medical and dentistry students and ways to help them pass Integrated Comprehensive State Exam. Learner-centered course approach is proposed in teaching ESP course. |
Description: | У статті розглядається проблема навчаня студентів-медиків та стоматологів України та їх підготовки до Единого державного комплексного іспиту. Під час викладання курсу «Англійська мови за професійним спрямуванням» пропонується особистісно-орієнтований підхід до навчання. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22045 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Krainenko-tezy,.docx | 16,36 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.