Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22015
Title: Аналіз ефективності інтерактивних методів навчання на кафедрах клінічного профілю
Authors: Журавльова, Лариса Володимирівна
Сікало, Юлія Костянтинівна
Keywords: активність
методи навчання
оцінка якості
студенти-медики
активность
методы обучения
оценка качества
студенты-медики
activity
educational methods
quality evaluation
medical students
Issue Date: 2018
Citation: Журавльова Л. В. Аналіз ефективності інтерактивних методів навчання на кафедрах клінічного профілю / Л. В. Журавльова, Ю. К. Сікало // Проблеми актуального функціонування особистості в сучасних умовах : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, Харків, 25 жовтня 2018 р. / ХНУ ім. В.Н. Каразіна. – Харків, 2018. – С. 54–55.
Abstract: Сучасний освітній процес у медичному виші передбачає якісну професійну підготовку висококваліфікованого спеціаліста під час навчання, що потребує широкого залучення ефективних методів і технологій навчання. Методи, що активують пізнавальну діяльність студента та формують клінічне мислення є визначальними у навчальному процесі на кафедрах клінічного профілю. Вибір конкретного методу навчання із ефективною взаємодією між сторонами повинен ґрунтуватися на безпосередньому залученні студентів до моніторингу якості запропонованого нововведення.Современный образовательный процесс в медицинском вузе предполагает качественную профессиональную подготовку высококвалифицированного специалиста во время обучения, требует широкого привлечения эффективных методов и технологий обучения. Методы, активирующие познавательную деятельность студента и формирующие клиническое мышление являются определяющими в учебном процессе на кафедрах клинического профиля. Выбор конкретного метода обучения с эффективным взаимодействием между сторонами должен основываться на непосредственном привлечении студентов к мониторингу качества предлагаемого нововведения.A modern educational process in a medical high-school involves the qualitative professional training of a highly skilled specialist during the training, which requires a wide involvement of effective teaching methods and technologies. Methods that activate the cognitive activity of the student and form clinical thinking are crucial in the educational process at the clinical profile's departments. The choice of a specific learning method with effective interaction between a teacher and a student, should be based on the direct involvement of students in monitoring the quality of the proposed innovation.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22015
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 та ендокринології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Аналіз ефективності .pdf370,58 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.