Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21052
Назва: Емоційний фактор та його значення в формуванні адаптаційних можливостей організму до інтелектуальних навантажень
Інші назви: The Emotional Factor and its Significance in the Formation of Adaptatic Capabilities of the Organism to Intellectual Loads
Автори: Ващук, М.А.
Щасна, І.О.
Глоба, Н.С.
Глоба, О.А.
Теми: емоційний стан
студенти-медики
адаптація
психофізіологічні показники
інтелектуальні навантаження
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Емоційний фактор та його значення в формуванні адаптаційних можливостей організму до інтелектуальних навантажень / М. А. Ващук, І. О. Щасна, Н. С. Глоба, О. А. Глоба // Український журнал медицини, біології та спорту. – 2018. – Том 3, № 5 (14). – С. 77–81.
Короткий огляд (реферат): Дана стаття присвячена актуальній проблемі формування емоційної сфери студентів 2 курсу ХНМУ у процесі навчальної діяльності. Представ- лені результати анкетування, психофізіологічного тестування, спрямовані на вивчення особливостей адаптації до навчання студентів початкових курсів. Уявлення про домінуючу роль емоцій дозволяє розглядати їх як мотиваційну основу поведінки лю- дини. Спонукальна функція представлена в якості мотивації та когнітивних відображень. У статті представлені дані аналізу та дана оцінка емоційно- го стану студентів-медиків під час інтелектуальних та психічних навантажень. На основі досліджень пропонується розробити профілактичні заходи що- до покращення навчального процесу та часу до- звілля для забезпечення адекватності адаптації та збереження високого рівня здоров’я.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21052
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ващук, Щасна, Глоба.pdf339,17 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.