Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20678
Назва: Методологія та ефективність системи психотерапевтичної корекції розладів адаптації у студентів
Автори: Хаустов, М.М.
Теми: студенти-медики
розлади адаптації
тривога
депресія
допінг стратегії
психоосвіта
психотерапія
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Хаустов М. М. Методологія та ефективність системи психотерапевтичної корекції розладів адаптації у студентів / М. М. Хаустов // ScienceRise: Medical Science. – 2018. – № 9 (26). – С. 54–58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20678
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра психіатрії, наркології, медичної психології та соціальної роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хаустов.pdf512,38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.