Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20370
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвиченко, А.Д.-
dc.contributor.authorГлоба, Н.С.-
dc.date.accessioned2018-09-21T07:00:12Z-
dc.date.available2018-09-21T07:00:12Z-
dc.date.issued2018-05-16-
dc.identifier.citationЛитвиченко А. Д. Вплив якості психосоціальної адаптації на показники інтелектуальної працездатності студентів медичного ВНЗ / А. Д. Литвиченко, Н. С. Глоба // Фізіологія – медицині, фармації та педагогіці: актуальні проблеми та сучасні досягнення : V Всеукраїнська наукова конференція студентів та молодих вчених з фізіології з міжнародною участю, Харків, 16 травня 2018 р. / ред. колегія: Д. І. Маракушин [та ін.]. – Харків, 2018. – С. 60.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20370-
dc.descriptionОсновним різновидом діяльності студентів під час процесу навчання у вищому навчальному закладі є розумова праця, яка являє собою сукупність фізіологічних, психічних та психоемоційних процесів (Сукач С.В., Козловська Т.Ф., 2016). Аналіз стану розумової працездатності серед молоді та розробка нових, ефективних засобів її покращення є одним з основних завдань як педагогіки, так і медицини (Присяжнюк С.І., 2016; Scott E. Bryant, Timothy I. Malone, 2015). Соціально-психологічна адаптація студентів до нових соціокультурних, економічних та інших умов у процесі навчання у внз, а також вплив на неї комплексу вікових особливостей студентської молоді (Гриньова М.С., Ткаченко А.П., 2016) є одним із детермінантних факторів рівня інтелектуальної працеспроможності, що обумовлює актуальність вивчення взаємозв’язку між ними. Враховуючи зазначене вище, метою дослідження було дослідження можливого впливу рівня психосоціальної адаптації на показники інтелектуальної працездатності студентів.ru_RU
dc.description.abstractНапруженість нервово-психічного стану в осіб з низьким рівнем психосоціальної адаптації призводить до зниження уваги та більш швидкого розвитку втоми, що було підтверджено результатами проведеного дослідження. Це може погіршувати показники академічних досягнень студентів, що, в свою чергу, може призвести до негативних змін психоемоційного стану та ще більшого погіршення психосоціальної адаптації. Окрім того, викликає настороженість велика кількість студентів, у яких був виявлений низький ОАП, оскільки в осіб з таким показником в умовах постійного стресу можуть розвиватися нервово-психічні та фізичні розлади, що зумовлює необхідність подальших досліджень в цій області та розробки оптимальної тактики покращення соціально-психологічної адаптації студентів.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХарківський національний медичний університетru_RU
dc.subjectпсихосоціальна адаптаціяru_RU
dc.subjectінтелектуальна працездатністьru_RU
dc.titleВплив якості психосоціальної адаптації на показники інтелектуальної працездатності студентів медичного ВНЗru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конф.тези-17-Литвиченко.pdf630,45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.