Publication:
Представництва університетської бібліотеки у соціальних медіа: маркетинг, комунікативна стратегія та планування

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У роботі розглянуто важливість і необхідність застосування маркетингу та поетапного планування для якісного представництва університетської бібліотеки у соціальних мережах. Запропоновано модель комунікативної стратегії для створення акаунту у Instagram для бібліотеки ЗВО. Наведено основні категорії потенційної цільової аудиторії та специфіку їх інформаційних потреб. В работе рассмотрены важность и необходимость применения маркетинга и поэтапного планирования для качественного представительства университетской библиотеки в социальных сетях. Предложена модель коммуникативной стратегии для создания аккаунта в Instagram для библиотеки ЗВО. Приведены основные категории потенциальной целевой аудитории и специфику их информационных потребностей. The importance and necessity of applying marketing and phased planning for the university library high-quality representation in social networks are considered. Communicative strategy model for creating an Instagram account for the libraries of the higher educational institutions is proposed. The main categories of the potential target audience and the specifics of their information needs are presented.

Description

Citation

Киричок І. В. Представництва університетської бібліотеки у соціальних медіа: маркетинг, комунікативна стратегія та планування / І. В. Киричок, Р. В. Вороніна // Модель бібліотеки ХХІ століття [Електронний ресурс] : Мжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15 червн. 2018 р. / Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого, наук. б-ка. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2018. – Режим доступу: http://conf.nlu.edu.ua/libmodel/paper/viewFile/14693/7540. – Назва з екрана.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By