Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19615
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧухно, Інна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-05-07T11:46:42Z-
dc.date.available2018-05-07T11:46:42Z-
dc.date.issued2018-04-12-
dc.identifier.citationЧухно І. А. Основні суб’єкти формування бренду регіону в сучасних умовах / І. А. Чухно // International Scientific-Practical Conference Innovation Management in Marketing: Modern Trends and Strategic Imperatives : Conference Proceedings, Poznan, April 12–13th, 2018. – Poznan, Poland : WSPiA Publishing, 2018. – P. 156–158.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19615-
dc.description.abstractВ роботі визначено роль маркетингових підходів в управлінні розвитком регіонів в сучасних умовах. Актуалізовано увагу на тому, що територіальний маркетинг визначають як маркетинг в інтересах території, її внутрішніх суб’єктів, а також зовнішніх суб’єктів, в увазі яких зацікавлена територія та виділяють у ньому: маркетинг територій, об’єктом уваги якого виступає територія в цілому; здійснюється як всередині, так і за її межами; маркетинг на територіях, об’єктом уваги якого є відносини з приводу конкретних товарів, послуг та ін.; здійснюється у межах (всередині) території. Відповідно до цих видів маркетингу територій визначено види та особливості брендингу регіонів.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтериторіальне управлінняru_RU
dc.subjectрегіональний розвитокru_RU
dc.subjectмаркетинг територійru_RU
dc.titleОсновні суб’єкти формування бренду регіону в сучасних умовахru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСНОВНІ СУБЄКТИ ФОРМУВАННЯ.docx17,88 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.