Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19487
Назва: The Importance of Teacher’s Designed Feedback Tasks in the Process of Tuition
Автори: Kozka, Iryna
Теми: feedback
curriculum
course-book design
master level
essay
idiom
зворотній зв’язок
навчальна програма
розробка підручника
рівень магістра
твір
ідіома
Дата публікації: 18-кві-2018
Видавництво: Ташкент, Ташкентська медична академія
Бібліографічний опис: Kozka I. K. The Importance of Teacher’s Designed Feedback Tasks in the Process of Tuition / I. K. Kozka // Система повышения квалификации педагогических кадров в ВУЗах Узбекистана: опыт, приоритеты и перспективы развития = Ўзбекистон отм педагог кадрларининг малакасини ошириш тизими: тажриба, ютуқлар ва ривожланиш истиқболлари = System of improvement in pedagogical staff qualification in higher educational institutions of Uzbekistan: experience, priorities and prospects of development : материалы научно-практической конференции, Ташкент, 18 апреля 2018 г. – Ташкент, 2018. – C. 107–108.
Короткий огляд (реферат): The paper deals with the importance of teacher’s designed feedback tasks.The teacher should be able to design his own tasks in addition to the rec-ommended course-book, adapt, simplify and change the mate-rials according to the targets and students needs.
Опис: У роботі йдеться про важливість створених викла-дачем вправ зво-ротнього зв’язку. Викладач пови-нен вміти ро-зробляти свої вправи на дода-ток до підручни-ка, адаптувати, спрощувати та змінювати ма-теріал залежно вид цілей нав-чання та потреб студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19487
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ташкент .doc50 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.